top of page

Перелік основних правил, яких необхідно дотримуватися, готуючись до польоту


1. Розпочніть із аналізу довкілля. Перед тим, як злітати, потрібно впевнитись, що під час польоту не буде опадів (дощ, сніг або туман, окремо виділяється задимленість), перевірити силу вітру, яка не має перевищувати 10 м/с, та зробити відповідні налаштування.

Для більшості мультикоптерів дощ або сніг є руйнівними: волога, поторапляючи всередину, може спричинити коротке замикання і падіння дрона. Навіть якщо коптер захищений від потрапляння вологи всередину, обов’язково врахуйте, що видимість у польоті буде жахливою. Це може стати причиною зіткнення з перешкодою та аварії. Погані погодні умови можуть вплинути на показники датчики безпілотника. Наприклад, інфрачервоний сенсор може сплутати туман або дим із поверхню і за потрапляння дрона в таке середовище може вимкнути мотори, бо вважатиме це посадкою.

2. Оберіть ділянку радіусом 1,5-2 м без перешкод для безпечного зльоту (гілок дерев, дротів тощо), які можуть стати причиною аварії вже на початку польоту або під час повернення.

3. Не злітайте з піску, землі, трави чи бруду, оскільки це може призвести до потрапляння зайвого в елементи стабілізатора камери та до основних двигунів мультикоптера, що приведе до порушення стабільної роботи та виходу з ладу двигунів, як наслідок.

4. Враховуйте заряд акумулятора. Перед стартом батарея має бути зарядженою на 100%. Важливо розраховувати час польоту так, щоб після завершення місії заряд дрона залишався на рівні 20%. Якщо рівень опуститься до критичних 15%, коптер автоматично піде на посадку. Для більш безпечної посадки за нештатної ситуації Ви можете підтримувати оптимальну висоту за допомогою лівого стіка, який відповідає за контроль тяги. Бажано цього не робити, оскільки це негативно впливає на акумулятор. Із часом він може роздутися та вийти з ладу. Якщо політ виконується за низької температури, важливо акумулятор тримати при собі, підтримуючи його температуру температурою власного тіла, і злітати лише якщо температура батареї не менше 20°C.

5. Три основні правила безпеки перед польотом. Калібрування компасу за потреби або за зміни локації. Висота повернення додому має бути вищою за перешкоди на маршруті. Одним із найважливіших моментів перед запуском є достатня кількість супутників та рівень їхнього зв’язку. Залежно від моделі, їх може бути від 10, а в нових моделях це індикатор саме якості зв’язку. Він має бути білого кольору, що можна побачити у верхньому правому куточку. Наприклад, для DJI Mavic 3 і 15 супутників буде недостатньо якщо вони відображаються жовтим. Якщо GPS-зв’язок поганий, у цивільних моделях коптерів існують обмеження висоти до 30 м, що може завадити Вам виконати завдання.

6. Перевіряйте пропелери, щоб на них не було на відсутність сколів та тріщин перед польотом, і головне ― не забувайте знімати фіксатор підвісу під час запуску мультикоптера. Захист підвісу використовується лише для транспортування.

7. Злітайте та сідайте так, щоб коптер був повернутий до Вас задньою частиною. Так зменшується ризик помилки переплутати напрямок руху. Під час тренувань рекомендується відпрацьовувати навички у 4 площинах керування: задньою частиною до себе, передом, лівим та правим боком. Так напрацьовується навичка польоту та відчуття коптера, що допоможе зберегти його в екстрених ситуаціях.

31 перегляд0 коментарів

Comments


bottom of page