top of page

Технічні виклики у ремонті коптерів: Поломки та неочікувані труднощі

– Привіт. Давай представимо тебе для наших читачів. Розкажи трохи про себе. Чому ти вирішила працювати у напрямку ремонту квадрокоптерів? Привіт. Мене звати Єва, я молода інженерка Quaro Service. Мені подобається читати книги різних жанрів, але улюблені це фантастика та науково-популярні книги. В цій сфері я вирішила працювати через велику кількість різноманітної та цікавої інформації стосовно того, як працюють квадрокоптери. Мені дуже подобається тут працювати, оскільки я майже кожен день дізнаюсь щось нове)

– З якими пошкодженнями частіше всього потрапляли дрони до тебе на стіл?

Найчастіше всього траплялись коптери з пошкодженим підвісом камери, з пошкодженими двигунами променів та середньої частини корпусу. Пошкодження у всіх доволі типові, але час від часу потрапляє загадка, над якою необхідно добряче поламати голову


відновлення квадрокоптерів, ремонт дронів, ремонт коптерів, відновлення дрона, ремон дронів ЗСУ, ремонт дронів для ЗСУ

– Поділися будь ласка парочкою випадків, які запам’ятались тобі найбільше Одним із цікавих випадків був коптер DJI Mini 2. В нього у повітрі вибухнув акумулятор. Отримані пошкодження корпусних частин та нагар від вибуху на материнській платі просто вражали, а плата ESC була дуже сильно деформована. На початку здавалося, що цей коптер навіть не увімкниться. Але після заміни плати ESC вдалось з'ясувати, що його материнська плата, підвіс та інші електронні компоненти працюють коректно. Це було справжнє диво, оскільки після таких пошкоджень дрони, в основному, не працюють взагалі.


Ще один ремонт який був доволі цікавим, коли до мене потрапив коптер DJI Mini 2 з відсутнім зображенням з камери. Цікавий він тим, що зображення то з'являлось, то зникало і коли воно зникало коптер виводив помилки інших електронних датчиків, таких як GPS, віжени тощо. Основними "підозрюваними" стали материнська плата, шлейфи підвісу, двигуни підвісу та оптичний блок (оскільки пошкодження одного з цих компонентів може спричиняти дану некоректну роботу). Після детальної діагностики вдалось з'ясувати, що дана несправність підвісу викликана пошкодженим оптичним блоком, через що й виводились помилки в роботі інших його систем.


Інший ремонт, який мені також доволі сильно запам'ятався, це коли до мене на стіл потрапив коптер DJI Mavic Air 2. В нього потрапила солона вода й було видно всі соляні нарости та окислення на електронних компонентах. Це доволі тяжкий випадок, оскільки окислення могло зруйнувати як самі плати, так і компоненти що на ній знаходяться. Проте, після очищення всіх його запчастин від солі даний коптер увімкнувся та не показував жодної помилки в своїй роботі.

– А й дійсно такі ремонти запам’ятовуються, адже вони схожі на диво. Повернення до життя техніки у майже безнадійних випадках заслуговує поваги. Підкажи, будь ласка, чи у всіх ремонтах дронів необхідна саме заміна пошкодженої запчастини? Все залежить від самого пошкодження. Іноді запчастини можливо відновити іноді все ж доводиться замінювати на нову. Наприклад, в нас пошкоджена середня частина корпусу у DJI Mavic 3 . Якщо пошкодження та деформації не зачіпають місця під кріплення інших запчастин та не впливають на його роботу, тоді можливо відновити дану запчастину. Але якщо в нас пошкоджено та деформовано, наприклад, місце під кріплення заднього променю, то в даному випадку дана запчастина потребує заміни, через великий ризик того, що дане місце під час польоту може зламатись і коптер отримає ще більші пошкодження.


відновлення квадрокоптерів, ремонт дронів, ремонт коптерів, відновлення дрона, ремон дронів ЗСУ, ремонт дронів для ЗСУ

– Які переваги та недоліки можуть бути пов'язані з використанням відновлених запчастин?

До недоліків можна віднести те, що відновлювана запчастина вже не є цілісною і шанс її повторного пошкодження більш високий. До недоліків також віднесу зовнішній вигляд, оскільки не всі пошкодження можна відновити непомітно. До переваг можна віднести час ремонту, оскільки заміна запчастин, частіше всього, займає більше часу, ніж відновлення.

– Як ти вважаєш чи важливо у цей непростий час, коли в країні війна, старатися відновлювати запчастини? Чи впливає відновлення на вартість ремонту в цілому? На мою думку так, оскільки відновлення може знизити суму ремонту в кілька разів. Можливо візуально буде видно певні недоліки, але в загальному на роботу коптера це не впливатиме) Головне зараз це те, щоб у повітрі були « очі », які допомагають військовим у їх задачах, а не те як ті « очі » виглядають.

– Як часто клієнти надають перевагу відновленню а ніж заміні запчастини.

Доволі часто, оскільки, як я вже казала, відновлення запчастини значно зменшує вартість ремонту, а іноді й прискорює його виконання. Проте якщо існує пошкодження, яке неможливо відновити або воно вплине на роботу коптера ми не можемо запропонувати відновлювати запчастину. І тут обирай не обирай, а доводиться замінювати на нову


відновлення квадрокоптерів, ремонт дронів, ремонт коптерів, відновлення дрона, ремон дронів ЗСУ, ремонт дронів для ЗСУ

– Які методи ви використовуєте для перевірки якості відновлених запчастин встановлених на дрон? Після закінчення ремонту квадрокоптеру ми обов’язково проводимо тестовий обліт. Щодо відновлених запчастин, тут все залежить від того, яка заме запчастина була відновлена. Наприклад, середню частину корпусу або то й же демпферний майданчик перевіряється саме в польоті. Чи немає завалів горизонту чи не з’явилась вібрація, яка може вплинути на роботу дрона. Деякі запчастини можливо перевірити і під час передпольотної діагностики, наприклад верхню кришку корпусу, яка захищає електронні компоненти всередині коптера. – Чи бувають випадки коли тестовий політ не проводиться? Тестовий обліт не проводиться лише у випадках коли клієнт відмовляється замінювати ту чи іншу запчастину, а вона є необхідною. Наприклад пошкоджений двигун або середня частина корпусу. Під час польоту з такою запчастино може статися все що завгодно: від розбитого квадрокоптеру до фізичних травм людини. У такому випадку, клієнт бере на себе відповідальність за можливі наслідки.

– Як ти вважаєш чи задоволені клієнти вашою роботою та прагненням допомогти? Як ми з вами знаємо завжди будуть люди, які чимось будуть незадоволені чи то вартістю чи то часом виконання ремонту. Але всі інженери в Quadro Service здебільшого отримують подяки задоволених клієнтів та обіцянку у разі необхідності звертатися саме до нас.


відновлення квадрокоптерів, ремонт дронів, ремонт коптерів, відновлення дрона, ремон дронів ЗСУ, ремонт дронів для ЗСУ

248 переглядів0 коментарів

コメント


bottom of page