— Привіт. Розкажи трішки про себе. Чим ти займаєшся у Quadro Service?
Привіт, мене звуть Анна. Мені 34 роки і я займаюся оформленням ремонтів квадрокоптерів у базу, перевіркою комплектації того чи іншого ремонту та видачою відремонтованої техніки в Quadro Service.
— Які моделі коптерів найчастіше зустрічаєш при прийомі у базу?
Зараз найпопулярнішими моделями є DJI Mavic 3 та DJI Matrice 30/30T або DJI Matrice 300 RTK. Це пов'язано з тим, що дані дрони по своїм характеристикам більш підходять для виконання бойових завдань нашими військовими. Що стосується DJI Mavic 3 , то він виграє ще з точки зору цінової політики.
— Які типові поломки/пошкодження можна спостерігати для серії дронів DJI Mavic 3?
Найбільш розповсюджені пошкодження можна виділити такі:
пошкодження променів (зламані чи прострілені)
середня частина корпусу часто пошкоджується від падіння
ну і найбільш, напевно, розповсюджене це пошкодження демпферного майданчику та підвісу в цілому, що може привести до заміни важелів, моторів, шлейфу.
— Які поломки найчастіше виникають у дронів серії Matrice?
У лінійки Matrice трохи інші "слабкі" місця. Частіш за все, з причини жорсткої посадки, страждають конектори та нижня/середня частини корпусу, пошкоджується карбон. Трохи рідше за Mavic, наприклад, пошкоджується підвіс або камера - що стосується Matrice 300. Також часто пошкоджуються RTK антени. Це якщо говорити про фізичні візуальні пошкодження, які можна оцінити при прийомі коптера.
— Чи часто до Вашого сервісного центру звертаються з простими ремонтами, такими як заміна малих запчастин?
Так, доволі часто. Такі дрібні проблеми як калібрування підвісу чи заміна посадочного шасі, наприклад, наші інженери усувають по місцю.
— В таких випадках клієнти мабуть більш ніж задоволені, отримуючи сервісну допомогу тут і зараз. А що кажуть клієнти у випадку коли усунення пошкоджень забирає більше часу?
Так, звісно задоволені. Маємо безліч гарних відгуків. Зараз ми в 99% випадків обслуговуємо клієнтів з військового напряму, то зрозуміло, що їм потрібно як то кажуть "на вчора". Але в нашому сервісі існує єдина черга, тому такі прохання як "посунути" в черзі або "терміново" ми задовільнити, на жаль, не можемо хоч і робимо все можливе щоб скоріше надати відремонтовану техніку її власнику
— Як часто до Вас надходять дрони після ремонту в інших сервісних центрах?
Не можу сказати, що дуже часто. Якщо взяти у співвідношенні то приблизно 1-2 коптери зі 100, які ми приймаємо на ремонт в нашому сервісі.
— Чи обмежується Ваш сервіс ремонтом лише техніки від DJI? Як часто люди звертаються до Вашого сервісу з проблемами ремонту інших моделей (наприклад, Autel, Parrot, Skydio)?
До нашого сервісу звертаються не тільки з технікою DJI. Наші інженери постійно розвиваються, тим паче, що в умовах теперішніх обставин, ми намагаємося бути більш універсальними та допомагати хлопцям з ремонтом різної техніки. Отримуючи дрони інших моделей вони залюбки поринають з головою у пізнання та ремонт. Що у 98% випадків увінчується успіхом. Звісно бувають нюанси у відсутності певних запчастин, необхідних для заміни, але ж неможливо мати всі запчастини для всіх видів безпілотників одразу.
— Впевнена, приємно працювати в колективі настільки охочих до знань майстрів, завжди готових шукати рішення у проблемах, з якими раніше не стикалися. Підкажи будь ласка яким чином можливо відправити на діагностику та ремонт пошкоджений квадрокоптер? Думаю є чимало людей які хотіли б щоб з їх технікою працювали віддані своїй справі майстри.
Це дуже легко. Можна приїхати до нас в сервіс в Києві або відправити нам по Новій Пошті. Всі реквізити можна знайти на сайті service.quadro.ua
Comments